Organizace firemních akcí v České republice

Verze pro tiskVerze pro tiskSend by emailSend by email
Organizace firemních akcí v České republice

Organizace firemních akcí hraje klíčovou roli při vytváření obchodních vztahů v zahraničí. Během firemních akcí můžete najít obchodní partnery, navázat nové obchodní kontakty, což Vám umožní připravit půdu pro zahájení podnikání v České republice.

Výběr prostor, vypracování koncepce společenské akcí, technické vybavení - všechny tyto otázky je nezbytné podrobně prozkoumat. Na úrovně akce závisí úspěch a dosažení cílů.

Společnost Europa Capital nabízí zahraničním společnostem uspořádání firemních akcí ve formátu jednání, prezentací, seminářů a konferencí v České republice, jakož i vzdělání a podporu účasti na veletrzích.

Máme profesionální tým spolupracovníků, kvalitní technické vybavení, protože si můžete být jisti, že vaše konference či jednání budou proběhne na nejvyšší úrovni.

Možnosti naší společnost umožňují provedení firemních akcí jakéhokoliv rozsahu. Provedeme jednání, konferenci, prezentaci nebo seminář v jakémkoliv regionu České republiky. Poskytneme zastupitelské služby pro Vaše podnikání. Naši zákazníci mohou využít řady našich profesionálních služeb - od vytvoření koncepce až úspěšnou realizaci akce. V naší činnosti se řídíme především marketingovou a PR strategií Vaši firmy.

Komplex poskytováných služeb spojených s organizací a prováděním firemních akcí obsahuje:

  1. Vytvoření vize Vaší firemní akce.
    V této fázi se sjednávají cíle, úkoly, cílová skupina akcí, rozpočet, se vybírájí konferenční prostory ohledně rozsahu akce, zjišťují se klíčové účastníky, vytváří se předběžný plán vystoupení.
  2. Příprava na akci.
    K této fázi patří: zpracování a distribuce pozvánek účastníkům, příprava prostorů k provedení akce, dodání potřebných materiálu na místo provedení akce, organizace stravování účastníků, organizace reklamní kampaně.
  3. Provedení akce.
    V této fázi se vykonává práce spojená s přilákáním účastníků a organizací jejich pohodlného přebývání na akcí (včetně ubytování, stravování, doprava do místa konání akce), fotografování a filmování, monitorování provozu zařízení.
  4. Udělání závěru akce - odesílání dopisů s vděčností, příprava závěrečné tiskové zprávy akce.

Práci spojenou s organizací a provádění firemních akcí v České republice, vykonáme na profesionální úrovni a včas. Pro účastníky Vaší firemní akcí zajistíme všechny potřebné náležitosti, aby byli s procesem komunikace spokojeni a Vaše firemní akce přinesla očekávaný výsledek.

Chcete-li získat odbornou pomoc při organizování a provádění firemních akcí v České republice, vyplňte prosím kontaktní formulář a náš odpovědný pracovník Vás bude obratem kontaktovat.

Štítky: 

Kategorie: 

▲ Nahoru

Rychlý kontakt

Vyplňte, prosím, bez mezer a znaménka +
Prosím, napište ne více než 200 znaků
Яндекс.Метрика