Komisionářská činnost při uzavírání obchodů

Verze pro tiskVerze pro tiskSend by emailSend by email
Komisionářské operace

Společnost Europa Capital poskytuje zprostředkovateské služby, týkajíci se uskutečnění komisionářských operací.

Komisionářské operace - jejich provedení znamená uzavření obchodů komisionářem vlastním jménem, ​​ale na základě pokynu a na účet komitenta.

Na základě komisionářské smlouvy my nekupujeme zboží u Vás, ale pouze sjednávame nákup a prodej zboží na Váš účet, zatímco Vy zůstáváte vlastníkem zboží až do okamžiku jeho předání kupci. Zavazujeme se přijmout veškerá opatření pro bezpečnost vašich výrobků, proto jsme zodpovědný za jejich ztrátu nebo poškození, pokud to se stává s naší vinou.

Uzavíráme vlastním jménem koupní smlouvu s kupcem vašeho zboží a vystupujeme před ním jako prodejce.

V komisionářské smlouvě je nutné zadat minimální nebo maximální prodejní cenu každé zásilky.

Neneseme žádnou odpovědnost za plnění platební povinnosti třetí osobou (kupcem), ale komisionářská smlouva může stanovit tuto odpovědnost použitím podmínek delcredere, které poskytují záruku solventnosti koupce na základě koupní smlouvy.

Na žádost komisionáře do komisionářské smlouvy mohou být zahrnuty i další služby, jako marketingový výzkum českého trhu, zastupitelské služby, vyhledávání obchodních partnerů, organizace firemních akcí, reklama, technická údržba.

Služby spojené s provedením komisionářských operací výhodně používat při uvádění nových výrobků na český trh, přitom není třeba mohutně investovat v organizaci prodejní sítě v České republice. Také budete osvobozen od starostí spojených s prodejem zboží - dodáním, přizpůsobením požadavkům českého trhu apod.

Proč stojí za to využit komisionářské služby společnosti Europa Capital?

Komisionářské operace umožní:

  • zvýšit efektivitu prodeje zboží a urychlením obratu kapitálu zvyšit míru zisku Vaší společnosti;
  • snížit náklady na zaměstnance a vytvoření materiálně-technické základny v České republice;
  • rychle reagovat na měnící se tržní podmínky a prodávat zboží za příznivějších podmínek;
  • získávat cenné informaci o úrovni kvality a konkurenceschopnosti svých výrobků.

Kategorie: 

▲ Nahoru

Rychlý kontakt

Vyplňte, prosím, bez mezer a znaménka +
Prosím, napište ne více než 200 znaků
Яндекс.Метрика