Chcete-li vstoupit na český trh se svým produktem, můžete narazit na nedostatek informací ohledně potenciálních zákazníků, konkurence, distribučních kanálů, a dalších informací potřebných pro strategie úspěšného vstupu a vývoje na tomto trhu.
Marketingový výzkum a analýza trhu, které nabízí společnost Europa Capital, vám pomohou zjistit velikost trhu a jeho vyhlídky, zvláštnosti odbytu, poptávku, preference spotřebitelů, konkurence a další vlastnosti, které umožní zahraničnímu podnikateli prozkoumat český trh a vypracovat konkurenční marketingové strategie.
Díky provedení výzkumu a analýzu trhu, společnost Europa Capital Vám pomůže řešit následující úkoly:
- Zkontrolovat velikost trhu, aby správně zhodnotit své šance na tomto trhu a vyhnout se zbytečným rizikům a ztrátám.
- Zjistit svůj podíl prodeje z celkového obratu na trhu zboží a služeb.
- Provést analýzu poptávky a vyzkoumat preferencí spotřebitelů, což pomůže stanovit konkurenční ceny výrobků, optimalizovat propagační kanály, vypracovat vhodnou reklamní strategii.
- Analyzovat produkty a marketingové politiky konkurentů.
- Provést analýzu distribučních kanálů a vytvořit řetěz optimálního pohybu vašich výrobků do konečného spotřebitele.
Pro řešení výše uvedených úkolů společnosti Europa Capital nabízí komplexní marketingový výzkum, který zahrnuje:
- analytický přehled trhu: zjištění stavu a trendů vývoje trhu, tržní poptávky a ukazatelů podílu na trhu, výzkum potenciálu trhu, výběr perspektivních segmentů trhu;
- zjištění skutečných a potenciálních zákazníků, vašich budoucích zákazníků, průzkum spotřebitelských preferencí;
- průzkum konkurentů, jejich cenové politiky, výrobní kapacity, sortimentu, kvality služeb, silných a slabých stránek;
- průzkum reklamy, který zahrnuje průzkum reklamní aktivity a efektivity reklamních kampaní.
Společnost Europa Capital také nabízí výzkum výrobku pro hodnocení postoje spotřebitelů ke konkrétnímu produktu, analýzu tohoto výrobku za účelem splnění potřeb a očekávání trhu.
Po analýze odborníky společnosti Europa Capital vám poskytnou o výrobku, o který máte zájem, zprávu obsahující informace o přítomnosti výrobku na trhu, cenové kategorie a nabídkách konkurentů.
Naše služba „výzkum výrobku“ Vám umožní:
- zjistit ceny konkurentů;
- seznámit se s podmínkami spolupráce konkurentů se svými zákazníky;
- seznámit se s obchodními nabídkami a vzory smluv konkurentů;
- získat informace o aktuálním systému slev.
Informace získané jako výsledek marketingového výzkumu Vám umožní dělat správná rozhodnutí ohledně segmentu trhu, objemů výroby a prodeje, stejně jako propagace a odbyt výrobků na českém trhu.
Marketingový výzkum Vám také pomůže najít kupce nebo obchodní partnery v České republice, stejně jako získat zastupitelské služby pro Vaše podnikání.
Kategorie: